fiiixa

igår var det ju Earth Hour mellan 20.30 - 21.30, under den timmen satt jag vid mitt skrivbord och hade massa levande ljus och ritade förslag till mitt rum, ville verkligen göra om lite.
När jag var klar visade jag det för mina föräldrar och så började vi flytta om i rummet. Stoooor förändring blev det! har tyvärr inga bilder på mitt rum före, men ni ska få se bilder från när jag höll på och när jag va klar.

Har även kollat lite i Ikea katalogen, ska nog beställa nya garderobsdörrar (spegeldörrar) och kanske en kant som är ovanpå garderoben som det sitter spotlights på. Sedan kollade jag lite på ett tvbord vilket jag verkligen behöver!
Jag älskar attt kolla i inredningskataloger och bestämma hur man vill ha sitt rum, kanske därför jag vill bli arktiekt/inredningsarktitekt haha, sjukt roligt!

Rensade även min bokhylla, gav ungefär hälften av böckerna (som jag inte rört på över 6år ) till mamma så hon kan ta med till sina elever. Hon jobbar i Tellusklass och lär invandrare svenska, och vad passar då inte bättre än massa lättlästa böcker? Även min älskade suddsamling som jag hade när jag var 9 försvann till mammas elever, och det var inte lite sudd inte.

Inga större planer för idag heller, ska väl dansa och kanske umgås lite med matilda! var riktigt länge sen nu!



lite bilder på rummet, har dock inte städat speciellt noga.


sååå mysig var min bokhylla när jag tömt den! kaaanske borde städa lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0