090304

förlåtförlåt, hann inte skriva något igår. När jag kom hem igen efter att ha varit ute med hunden så kom mina föräldrar hem och gjorde mat åt mig, och sen började jag må jätte illa, antagligen medicinen eftersom min mage inte är van vid den, och den är ganska stark.. Så det enda jag kunde göra då va att sitta på toalettgolvet och gråta typ.. haha patetiskt. Så kom det något salivliknande grejs ur min mun som smakade jätte illa så jag va tvungen att spotta hela tiden.. under den tiden hade pappa tagit mitt internet (vi har mobiltbredband just nu, och då kan ju bara en åt gången använda det, praktiskt jag vet) så jag kollade på film och sen somnade jag..

men jag ska skriva lite nu istället. Stannade hemma idag också, får se om jag orkar mig till skolan imon, så himla långtråkigt att bara sitta hemma. Men nu har mitt msn börjat funka igen så jag kan sitta där och prata med lite folk :) har precis ätit frukost och tagit medicinen, känner dock inte av något än, som tur är. Inga planer för idag, haha men ska i alla fall försöka öppna matteboken och kolla lite, och sen måste jag ut med hunden igen.. undra när matilda kommer hem, inte för att jag antagligen skulle få vara med henne, men träffas lite kanske. Haha har inte träffat henne sen i söndags.

Tittade på 27 dresses och Wild Child igår. Sjukt bra, och jag som är känslig för sorgliga filmer börjar tro att jag är överkänslig, haha jag började nästan gråta till Wild Child, haha och det är inget speciellt sorgligt i den. Ska väl försöka kolla på lite filmer idag också. Får alltid massa nya filmer av min bror när han kommer hit, och Cornelia har alltid massa bra filmer som man absolut vill ha, så jag har närmare 115 filmer just nu, och jag har inte ens sett hälften! Upptäckte förresten en grej i 27 dresses, det finns ett tidningsklipp som det står "sugarplum fairy" på!


tog kort på filmen, haha så det är dålig kvalité på bilden


hittade förresten en film jag jätte gärna vill se. Ja det är en cheerleading film! haha


Fired up


puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0