090308

älskling sov här inatt. Vi kollade på "ghost" (trodde det va en skräckfilm..haha) och jag grät som en galning, den är så himla sorglig och romantisk. Har ni chansen kolla på den! Finns inget värre än filmer som är romantiska så händer något hemskt eller sjukt romantiskt, jag gråter som en som precis förlorat hela sin släkt eller något.. Haha jag är så känslig av mig! Och om inte dom tårarna var nog så skulle vi lyssna på "aerosmith - i don't wanna miss a thing" som är sjukt fin, och då när jag äntligen fått slut på tårarna så berättar älskling om filmen som låten är med i och då börjas det igen.. haha jag är helt otrolig..
Imorse spelade vi lite Guitar hero world tour :D haha sen vid fyra åkte vi in till falun och jag hade dans! Jag börjar klara av stegen nu! I alla fall dom första.. haha dom nya vi lär oss tar såklart ett tag för mig haha!


Ghost



Aerosmith - I don't wanna miss a thing

Favoritlåten och filmen just nu! :)

Nej nu ska jag gå och plugga lite.. som vanligt..

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0