sjunga

nej nu var det för länge sen...

nu ska jag berätta vad som hänt i veckan eftersom jag inte hunnit blogga då..
I lördags var vi till fyrishov i uppsala med laget och kollade på Cheerleading DM (stockholms distrikt), sjukt bra var det och rätt lag vann för det mesta! :) Söndagen ägnade jag åt dans och det gick faktiskt helt okej! Min telefon gick sönder och jag fick lov att låna min kompis gamla,, haha och i tisdags var det dags att fira 5 månaders dag med min älskling, men trots det var det verkligen inte min dag.. ska inte gå in på varför, så på kvällen hade vi träning, hah då fick jag verkligen bevis på att det var fel dag för mig.. för jag fick ett antal smällar på näsan och i huvudet! haha har tillochmed ett skoavtryck i pannan... har varit sjukt yr och haft huvudvärk hela dagen (trots två huvudvärkstabletter)..
haha har också pluggat en massa matte..

min klass är seriöst helt galen, men det är så sjukt roligt! idag på NO hade halva klassen bestämt med läraren att han skulle starta en abba låt så skulle vi upp och dansa (andra halvan visste ingenting) haha och det var hans idé. Så kom våran NO lärare på att vi skulle in till våran SO lärare och dansa, fast han fick inte veta något. Vi kollade upp när någon sjua hade lektion och övade in en dans tills dess, sedan ställde vi oss utanför klassrumet och så dansade vi in till Honeyhoney! haha alla blev ganska förvånade måste jag säga! men det var riktigt roligt, och tro det eller ej, bara något som våran klass skulle kunna göra! vi är ganska speciella av oss!

sen har jag haft solosång, har ju låten Memory från musikalen Cats, och den gick sjukt bra att sjunga även fast den går så ljust. Så var det ungdoms mässa, skulle sjunga med Ida, men hon hade gått och blivit sjuk. Så då skulle jag sjunga med Elina istället och vi sjöng "det vackraste" det gick bra, men kunde gått bättre.. och dagen blir inte sämre av att det är så hiiiiiimla fint väder! åh blir så glad av det!

nu sitter jag och väntar på att matilda ska smsa (som vanligt haha för det gör jag alltid när jag bloggar), men ja, ska väl kolla på tv eller något snart..


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0