sjuk

sjuk igen då.. eller ja, blev väl aldrig riktigt frisk, men idag stannade jag i alla fall hemma från skolan. Halv 11 kom pappa och hämtade mig så åkte vi in till vårdcentralen och kollade mig. Har svinkoppor och måste äta medicin i 10 dagar och rengöra mina sår typ två gånger per dag. Sen ska jag byta lakan och handukar varje dag också.. ganska jobbigt, men men om jag ska bli frisk så lär jag väl göra det som kvävs.. Och ni vet jag sa ju att jag skulle träna idag, haha det kan jag ju bara glömma nu.. åh jag saknar verkligen träningarna..
Så idag har det varit ganska slappt, har gjort lite mat till mig själv och suttit vid datorn ungefär. Skulle även ha gått ut med hunden för 2 timmar sen, men jag fastnade här, så jag ska ut nu tänkte jag.
Ska bara lyssna klart på min spelningslista och fixa klart på datorn, haha!
Ska smsa matilda och höra om hon vill följa med ut med hunden, fast vi får inte ha någon kroppslig kontakt.
 

skriver mer när jag kommer tillbaka :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0