nationella prov...

uuuusch va trött jag är.. har haft två nationella prov i engelska idag, i rad. Först läsförståelse (B1) och sen hörförståelse (B2) Men resten av dagen har varit ganska slapp tur det. Åkte till Burger King efter skolan och skulle prata om sommarjobb, och dom ville se hur jag var så jag har jobb nästa lördag (21 mars). Känns riktigt bra eftersom jag får pengar också! :)

nu sitter jag på humlan och har precis spelat rockband! tänkte skriva ett lite kort inlägg eftersom det var ett tag sen, men nu vill nog älskling att jag ska gå och vara social med han!

imon ska jag med några ur mitt cheerleading-lag till uppsala och kolla på DM! sjukt roligt, blir kanske lite bilder och så, så berättar jag mer imon!



puss&kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0