inte mycket till bredband..

jag hatar verkligen mobiltbredband ibland, speciellt när man bor mitt ute i skogen. Ja jag vet, det står att det ska funka där med, men det går så otroligt segt.. och som om inte det varit nog, jag och pappa "delar" på Telias mobila bredband, och då ska han såklart ha det just nu, så jag tog mammas (hon har tele2) och det går verkligen super segt. Det tar ca 2 min att ladda en sida.. Jag vill inte ens veta hur lång tid det kommer ta att ladda upp det här inlägget. '

Mår i alla fall mycket bättre nu, och funderar på att åka till skolan imorgon. Vilket betyder att jag borde gå och lägga mig. Men jag kunde inte låta bli att skriva ett till inlägg och kolla mejlen för sista gången. Har jobbat 30 uppgifter i matten idag, inte så svårt, men så jävla drygt! Jag vill ha sommarlov nu!
Ser verkligen inte fram emot att komma tillbaka till skolan och se hur mycket jag missat.. Hem och plugga i helgen!

nej nu ska jag sluta skriva så jag kan kolla resten av min mejl närmaste halvtimmen. Ska försöka hinna på den tiden i alla fall, är lite tveksam.


nä godnatt nu gott folk!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0