burgerking

sjukt underbar dag!

visst började inte så bra (i natt runt fyra), men slutade bättre. Klockan nio åkte jag och mina kompisar in till Friskis&svettis för att gå på yoga, sjukt avslappnande, höll på att somna. sen bestämde vi oss för att gymma, eller ja vi sprang mest på rullbandet men.. haha det var gratis hela dagen eftersom dom fyllde 15 år idag eller nåt sånt. Sen var det dags att gå mot stan, skulle iväg och jobba klockan tolv. Tog halvbussen från stan och var där fem minuter senare. Jobba på Burger King! haha inte så roligt, men jobb som jobb! haha stod och grilla kött i fyra timmar utan rast, fick dock gå på toa. fick sluta en halvtimme tidigare också, så bytte jag om och fixa lite mat åt mig själv och satte mig ute i resturangdelen med några från skolan! :) så kom älskling dit, vi väntade på skjuts och sen hem till mig! äta vofflor och kolla på film! Lånade förresten hans tröja! den lutkar honom OCH är rosa! helt perfekt med andra ord!

så nu försöker jag få tag på cornelia eftersom vi tänkte sova ikväll men hon svarar inte! så jag ska försöka ringa mer! Haha har ju inte sett henne sen nyår ungefär.. känns förjävligt..




imorgon ska dom ringa och berätta när jag ska jobba nästa gång, känns bra att äntligen kunna tjäna pengar!


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0