gästblogg; maria eriksen

hej alla eddas bloggläsare ! det är jag som maria eriksen och kommer fett med att blogga här när edda är borta och har det så jävla bra på goa mallorca! själv får man stanna hemma i kalla svergie, men vi ska inte vara bittra för det, det kan vara gött det med, det är ju dalecarlia cup, och stämningen på sportfältet just nu slår faktiskt det mesta! även fast man förlorar, hahah! plus det ( ah nu blr det jävla mycket fotboll alltså ) så ska jag , maria eriksen, målvakt i bullermyrens IK , spela forward imorgon! oh my god säger jag bara ! ja menar , har inte spelat ute på ett och ett halvt år, och så helt plötsligt ska jag det ! ojojoj, det återstår att se hur det går alltså!
nej, nu vart det faktiskt ganska mycket i det här inglägget som ja hade tänkt skulle bli kort ! haha, så jag tar väl och rundar av här med lite reklam till min blogg, dock är den inte så jätterolig just nu , eftersom jag inte har orkat skriva senaste helgen och så på grund av... aa, att ja inte har orkat sitta inne i det fina vädret helt enkelt! hahah ! men här är det iallafall;
http://airam.devote.se

hare gött så hörs vi senare i veckan!
Peys!
/eriksen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0