upptagen dag

har inte skrivit så mycket idag men har haft fullt upp.. bilderna har jag inte heller hunnit lägga in på datorn...

idag har jag i alla fall åkt in och hälsat på min bror och Madde. Dom vart glada över presenten jag köpte. Var roligt att träffa dom igen, både dom och hundarna! :) Älskling kom med bussen och mamma hämtade oss. Då vart det att åka till Taras nya hus, dom har flyttat. Var jätte mysigt nu när det var inrett också! Fast Tara var inte hemma.. :) Åkte hem och åt tacos och bara myste framför "afraid of the dark". Nu sitter älskling och tar kort på mig.. haha han läste nyss, därför jag passade på att blogga. Vanligtvis tycker han att jag är så osocial, haha

Nej nu ska jag ta något att äta och sen blir det väl att ta det lugnt.. haha så jäkla trött.. :)

På fredag och lördag ska jag jobba.. ska plocka jordgubbar. jaja bättre det än inget! och är man flitig kan man tjärna jätte mycket! haha som om jag lyckas med det.. (a)

godnatt folk ;)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0