sjuk..

hej allesammans.

vart inte att jobba idag.. vaknade med att jag knappt kunde svälja för halsen gjorde så ont.. och ryggen värkte sen gårdagen. men jag bestämde mig i alla fall för att offra mig lite. Men när jag skulle äta frukost så började jag frysa sjukt mycket.. och då var det 23 grader där.. så jag tog tempen och den visade 38.4.. lite trist eftersom jag ville verkligen jobba idag och Nadja kommer om två dagar! Men jag ska vara frisk på måndag. Så är det bara.. hehe

Tror inte det kommer något Mallorca uppdatering eftersom jag är så sjuk.. Orkar knappt sitta här och skriva.. men jag kände att ett inlägg idag är väl inte så jobbigt.. :)

jaja nu ska jag kolla bloglovin och sen ska jag nog sova.. hehe :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lena

tack :) ja man vill ju vara så fin som möjligt på balen!



ja det ät lätt värt att plocka själv. Jag och familjen ska åka och göra det nu nån gång till veckan :)

2009-07-18 @ 10:49:29
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0