packa!

godmorgon,

ser inte ut som Maria hann blogga igår, men så är det ibland :) Idag är det stora packdagen. Imorgon åker jag!!!!! jippie. Ska förbi skohuset också för att prata om mina bruna klackar. Har använt dom ungefär 4 gånger och klacken och sulan är redan sönder.. Dåligt tycker jag.. Sen har jag lovat min bror en sak, men det är lite hemligt, hehe berättar sen..

Haha, jag hade en jätte konstig dröm. Jag drömde att det var Hultsfredsfestivalen idag, fast det utspelade sig igår då. Och jag hade fått tillåtelse att åka. Men hade ingen att åka med, och ingen svarade mig. Men så fick jag tag på Emma och hon skulle höra med sin mamma. Men jag kunde bara stanna en natt för sen på tisdagen skulle jag ju till Mallorca. helt sjuk, och sen kom först dagen på gymnasiet in helt plötsligt. Men det var inte en skola, det var typ som ett stort rum som delade in alla skolor och alla olika linjer.. lite rörigt.. hehe

nej nu ska jag börja packa, skriver mer sen :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0