mora

sitter här hemma hos älskling. Har haft fullt upp hela dagen och kom hem VÄLDIGT sent igår.. :)

Hade det jätte bra igår och vi hade kul, dock var vi inte där så länge så ja, finns inte så mycket att berätta.. hehe

Idag följde jag med Taras familj till Orsa Björnpark. Jag såg, 2 tigrar, 1 björn, 2 isbjörnar och en berguv.. hehe duktigt! Vi gick runt där i tre timmar och sen åkte vi ner till Orsa Centrum och åt mat. Blev en Nachos tallrik för mig, den var gigantisk så jag orkade knappt hälften.. Sen fick jag skjuts ner till Donken, så skulle jag sitta i tre timmar och vänta på älskling som jobbade.. Köpte en kanelbulle och en liten fanta och satte mig för att smsa.. En och en halv timme senare får jag en glass och en hälsning från älskling, fast det visste han tydligen inte.. haha men han fick sluta typ då, så vi gick hem till honom. Kollade på bolt och dom åt mat.. 

Har precis kommit hem från Ica Maxi med älskling och hans syskon Hanna och Emma. Kulkul :) Älskling tänkte somna, så därför satte jag mig här, men nu spelar han gitarr istället. Snart ska vi nog dra ner till stan, det är nåt grejs med karuseller där.. haha

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0