med bröderna

hej alla! :)


haft en bra dag? :) det har i alla fall jag haft, dock väldigt varmt men det är ju bara skönt. Dagen började med Konfa, sista träffen som vi firade med att kolla på film och äta pizza. Mysigt, vi kollade på Remember the Titans. Så sjukt bra film! Jag älskar den!


favoritscenen, haha så jävla skön

Nu ska jag snart äta middag med HELA familjen, även mina bröder alltså. Och hundarna är också här, Sissla och Ninja. :)
Jag vill också ha en liten hund, men nej. Mamma vill inte ersätta Walter än (jag pratar snarare om något/några år). Och om hon ska det så ska det va samma ras. Men det tycker jag skulle påminna alldeles för mycket om Walter, skulle bara bli jobbigt tror jag. Jag får såklart köpa en för mina egna pengar, men då är problemet hur jag gör när jag flyttar hemifrån och ska börja plugga.. åh ingenting fungerar ju! Nån som har nåt smart förslag?

Nej nu ska jag ut och va social..

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Maria Eriksen

ge din mamma en i present :D

2009-07-03 @ 16:55:17
URL: http://airam.devote.se
Postat av: Linnea

haha älskar den scenen xD

Jag börjar alltid gråta på slutet av den där filmen.. :( <3

2009-07-03 @ 18:05:44
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0