Massa konstigt

godmorgon! :)

inomkort kommer bilder från nadja tiden upp :) promise, har ju i och för sig fortfarande mallorca bilder kvar.. ska nog försöka med ett sånt inlägg strax :)

Tänkte lägga ut bilderna på issas SNYGGA present, helt sjukt snyggt slog vi in den.. hehe vet inte ens om jag klarar av att ge bort nåt så fint (a) hehe nej, men jag vill inte riskera att hon kollar hit och då blir överraskningen inte lika rolig... så ni får också vänta... höh

Vad händer idag då? Jo jag ska till johanna om några timmar, då ska hon pierca naveln. Sen kl 4 bär det av till Classic Carweek i Rättvik! Ska bli sjukt kul! Kanske tar lite kort? annars får ni leva med att jag bara berättar.. hehe

Komigen nu folket! var med i tävlingen!! :)

Nej vilket förvirrande inlägg, handlar typ om allt och inget.. så nu ska jag sluta skriva så konstiga inlägg och skriva om Mallorca :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0