I'm back

hej alla kära läsare!

nu är jag hemma igen! Har sovit ungefär 6 timmar inatt.. haha men jag har haft det SUPER skönt! Ni anar inte! Huuuur varmt som helst, och vi har badat varenda dag i helt sjukt varmt vatten.. Vill tillbaka, men det är ändå skönt att vara hemma igen.. :)

TACKTACKTACK mina älskade gästbloggare! Sjukt snällt att ni ville skriva. Och jag vet att det vart lite många dagar var, men ni gjorde det bra! :)

Jag ska lägga upp bilder från Mallorca snart, när jag orkat flytta över alla till min bärbara dator. men sen har jag ju pappas bilder här på datorn som jag kan använda också! :) Men jag lovar att ni ska få se bilder.. nångång (a) haha

nej nu ska jag börja kolla på Bloglovin, har fått 128 nya inlägg att kolla på.. Så där kommer jag hänga närmaste timmen..

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Giina

VÄLKOMMEN HEM EDDA :D <33 Har saknat dig!!!

2009-07-16 @ 11:58:24
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0