home again

nu är jag hemma igen! :)

matchen gick bra, fast jag har inge koll på resultatet. haha jag satt ju med älsklingen, inte lätt att koncentrera sig på poängställningen då =) haha. Sen åkte jag, Lisa och älskling och köpte glass mums :) fick en bullpåse också som blev över från fikat.. haha så nu har jag massa bullar. När vi ätit upp glassen åkte jag hem och hämta badkläder för att åka och bada med Lisa. Hahah lite kallt var det, men skönt efter värmen idag! Träffade Matilda på tillbaka vägen :) Satt ute med mina föräldrar på gården, åt mina bullar och pratade. Jävla tomt efter Walter... han låg alltid i gräset bredvid och skällde så fort det kom en bil.. åh miss it!

Nu ska jag strax sova, hehe sista konfa dagen! på lördag konfirmeras dom ju.. Fast innan jag lägger mig ska jag spela lite Guitar Hero. hehe :)


min ben&jerry's som jag fick av baby

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Giina

haha det blev 5-5 ;D uch vad tråkigt att han är borta :(( Önska att jag hade fått träffa han! <33



haha bullar och glass ,, tjockis Edda ;D haha <33

2009-07-02 @ 22:21:36
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0