hej, haha

kommer fler bilder lite senare :)

förresten, Tele2 hade lovat att skicka en ny telefon till mig eftersom vi skickat in den på lagning tre gånger på ett halvår.. Så fick vi ett brev om att telefonen kommit. så mamma åker och hämtar det, men då har dom skickat tillbaka samma telefon.. Så gjorde dom sist också. Fatta jag är arg! Men nu har mamma skrivit och klagat så jag är glad igen! :) hehe

Nadja kommer hit på måndag!! :) Vi träffades första och senaste gången i england 2007 när vi var på Språkresa. Så det ska bli sjukt kul att träffa henne igen! Det är helt sjukt, hon är bäst! :) Ser fram emot det jätte mycket..

Ska sova hos Anna och Mia ikväll eftersom vi ska plocka jordgubbar imorgon kvart i åtta.. hehe så då slipper jag åka så långt på morgonen :) ska bli skönt att äntligen få göra något för att tjäna pengar. Jag är ett stort behov av pengar så.. :)

Nej nu ska jag avsluta :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0