GästbloggarN - znibb the king

Jo jag vet det är tyvärr en mycket sann rubrik, och så får det lov att stå nu ;) Jag har tittat på Batman Begins, och typ halva The Dark Knight innan min DVD krascha :( så nu ska jag bara skriva lite till sen ska jag lägga mig ner och läsa Bilbo :) som sägs vara en sjukt bra bok. Jag kanske har någon form av sjukdom i min kropp är inte helt säker, men vi får la se, jag har typ legat hela dagen sjukt segt -.-'

Om in inte visste det så är det jag som är Edda's pojkvän inte flickvän som jag höll på att skriva. Och jag kallas för znibb.
Ni kan ju kolla in min blogg som är oerhört aktiv ;) znibb.blogg.se

Men nu ska jag lägga mig ned och läsa. Hörs imorgon

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0