GästbloggarN - znibb the king

ja då sitter man här igen xD och har tittat på ett par filmer idag också och inte gjort mycket mer. Men jag har ju semester tills på måndag nästa vecka så jag kan slappa hur mycket jag vill, och det känns jätte bra ;) Jag har iaf tittat på Contact och Pirates of the Caribbean at the worlds end idag båda två riktigt bra filmer. idag har jag även blivit tipsad, och det jag vart tipsad om måste vara världens bästa startsida :O superstart.se finns massa saker där och du mublerar om hur du vill och lägger till och tar bort! Det är vart att ta en kik kan jag lova, jag ändrade min start sida direkt iaf.

Idag är det näst sista gången jag gästbloggar, det är bara imorgon jag skriver. Sen kommer Maria att skriva igen om det var så hon hette nu ;) Och jag har ju inte speciellt mycket att skriva om så hon är nog typ 150ggr intressantare än mig :P

Nu ska jag kolla klart min mail och lite annat sen ska jag sova, hörs imorgon 

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0