GästbloggarN - znibb the gråtking

Då sitter man här när små timmarna börjar närma sig och ser ut som ett arsle. Har gråtit i typ 20min i sträck, kommer tillbaka till varför lite senare.

Här är det iaf uselt väder, verkligen skit trist men jag börjar friskna till (a) så något positivt finns ju iaf. Fast det är väl mer negativt :P

Och att älskling ska vara på Mallorca i 6 dagar till förbättrar ju inte saken av att jag grät, snarare tvärtom, jag saknar dig som fan förstår inte att jag inte kan släppa taget om dig ens en vecka utomland, och nu har du varit borta i en dag liksom :' (

Men vad som fick mig att börja gråta var filmen jag precis kollade klart på, idag har jag bara legat och slöat igen, och jag har tittat på hela sagan om ringen triologin EXTENDED edition :O sjukt lång tid det tar, men jävlar va bra filmerna är helt sjukt! Kan inte förstå att jag kan gråta åt något på hittat så jävla mycket.

Jaja hoppas att du har det jävligt underbart på Mallorca babe! :D så ses vi snart.. Saknar dig, du får se till att komma hem snart.. Älskar dig..

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0