gästblogg; airam@devote

hej på er! ni kan aldrig gissa vad jag just kom hem ifrån! haha , coz faktiskt, enda jag har gått på hela dalecarlia veckan. och det kändes... lite överskattat faktiskt, alltså det var väl kul och så, men såååååå jäääävlaaaaa kul va det ju inte. men iofs, det är ju vad man gör det till , och jag var inte superpepp faktiskt, vill mest bara på riktig fest nu ju ! haha, aja, det lär la inte hinnas med förän om ett långt, långt tag, för ja åker till stockholm nästa vecka, sen göteborg, sen norge och SEN kommer jag hem till kära lilla borlänge igen :) haha, men iallafall.
Bullermyrens IK 1 är i final i dalecarlia cup för FEMTE ÅRET I RAD! det är fan jubileeum och grejer det, det firade melinda idag med att shejka ass som bara fan ska ni veta! men det är himla gött att ha slagit både forssa och kvarnsveden fasktiskt! oj vad jag pratar mycket fotboll här också känner jag, men det för nu stå ut med,  för jag är så mycket nörd!

men nu ska jag ta min förbannade hosta och lägga mig och sova ! och så hoppas vi att edda på mallorca har det fint alltså!
peace out!
eriksen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0