gästblogg; airam@devote

oye ! nu har jag varit dålig bästbloggare! förlåt edda och framför allt, förlåt bloggläsare! men det har fatiskt vartit dult upp den här helgen i och med att bullermyrens IK vann dalecarlia cup! herregud va bra vi är! så det har varit helkväll med bullisbrudarna med käk och sen bus på natta, och sen idag var jag hos min samlar mormor som verkligen spar på ALLT !haha ,  det är inget skämt heller, hon och morfar har typ 2 lador fulla med saker. det är verkligen inget som förändras där heller ! jag och min kusin lova byggde en koja i en av ladorna när vi var typ 8, alltså typ 7 år sedan, och den finns kvar! då kanske ni fattar att dom har i princip noll koll vad som står där inne ! haha, aja, min mormor spar verkligen på allt, mamma får typ tvinga henne att slänga saker, det är helt sjukt ! haha :)
iallafall, vi hoppas på att det blir finare väder i veckan, eller vad säger ni ? man är ju lite trött på regnet såhär efter en vecka, men enligt yr.no så ska det bli hyfsat, vi får hoppas att dom har rätt !
på onsdag drar jag och joss till stockholm och ska ha det skitgött och drälla på stan och liseberg. det blir nästan sista grejen vi gör tillsammans innan hon får sin lägenhet och flyttar till småland. Joss är en av mina allra bästa kompisar jag någonsin har haft, och vi umgås typ JÄMT eftersom vi bor typ 500 meter ifrån varandra eller nåt, och nu ska hon flytta till småland för att gå frisörgymnasium den jäveln, och lämna mig kvar in borlänge! fast förhoppningsvis bara för ett år, eftersom jag ska söka till riks fotboll. jag har bestämt mig för en sak iallafall , jag vill inte bli kvar i borlänge !

edda, nu får du ta och komma hem! vi saknar dig !
peys
eriksen - AIRAM.DEVOTE.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0