galen i Ben&Jerry's?

Min bror Jakob skulle på Transformers på bio. Så han skjutsade mig och älskling till stan samtidigt. Köpte godis och Ben&Jerry's på Hemmakväll. Seriöst, älskling är verkligen beroende av BJ's. Han satt och letade efter kakbitar (åt Half baked) medans han sa "en kakbit, ge mig en kakbit, åååååh jag hittade en!!!" helt beroende.. haha sen hörde han ingenting medans han åt, helt inne i glassen. I alla fall, så gick vi till Resecentrum för min buss gick 21.05 och älsklings tåg går 22.20. Haha måste säga att vi är helt blåsta när vi är med varandra.. haha "helsingborg ligger ju inte såå nära skåne" ..

Nu ska jag läsa lite i min bok, har inte så mycket kvar och sen ska jag spela lite Guitar Hero. Älskling ska ringa när han satt sig på tåget så jag kommer ha fullt upp. Maria kommer nog snart och skriver :)



puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0