090720

godmorgon mina älskade läsare ;)

mår lite bättre idag, dock lite ont i halsen fortfarande och huvudvärk till och från.. Men det är väl medicinen som verkar.. :) Sitter och städar mitt rum eftersom Nadja kommer imorgon :) Ja jag vet jag har sagt att hon ska komma idag, men det var så att hon börjar åka idag och eftersom hon bor i Helsingborg så tar det en dag ungefär. Hon kommer alltså fram 11.24 imorgon. Längtar sjukt mycket.. :)

Jag måste förresten byta visningsbild på min blogg.. sjukt gammal och jag är inte ens brunett längre =p Header skulle också behövas bytas, men jag ORKAR inte krångla med all skit igen.. Påtal om headers och designers, har hittat en asbra blogg om just det. Det är en tjej som säljer lite olika designer och visar sina fotografier som hon tagit. Hon är jätte duktig.. :) Hennes blogg hittar du här. :)

Nej seriöst nu måste jag fortsätta städa! hehe

puss&kram

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

ååh bra.. händer idag`?

2009-07-20 @ 12:15:03
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Sofie

usch! jag har också ont i huvet och så :/

2009-07-20 @ 12:28:58
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0