090704

godmogron!

har precis duchat och ska strax börja fixa mig. Konfirmanderna konfirmeras ju idag :) haha sen blir det fira hos Tara och Cornelia som också konfirmeras idag :)

dålig uppdatering på kvällen igår, men det åskade så jag fick inte sitta vid datorn, inte för att jag våga heller. haha men idag ska jag göra mitt bästa. Älskling ska väl antagligen sova här så då blir det svårt, men jag SKA! :)

haha vet ni? skolan börjar på min och älsklings 10 månadersdag =D haha lite roligt. Kanske bara va jag som tyckte det? på tal om roligt, så ska jag leta på det där klippet som jag garvade så mycket åt, norske talenter. HAHAH

SNART ÅKER JAG!!!! =D tänkte skaffa lite gästbloggare under den tiden, ska fråga lite folk bara :) så blir det inte helt tyst här :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0