090701

Vaknade sent idag, jag och älskling låg och drog oss jätte länge.. Men så skulle man upp på Konfan också, hade repetition i kyrkan. Så där har jag vart hela dagen, köpte linsvätska och sånt också. När jag kom hem åt jag mat och sen provade jag "veet" spray grejen. Det var bra, missade dock lite eftersom jag hade så dåligt tålamod och inte orkade vänta tillräckligt länge.. haha men dom är MYCKET lenare än när man har rakat, och sen slipper man ju alla sår och skit som kommer när man rakar..

Skulle åkt iväg och badat med älskling och hans kompisar. Men jag visste inte vart hans kompis bodde så jag försökte ringa honom (hade sagt det). Men han svara inte och pappa blev assur. Så första rondellen efter motorvägen så vände han och åker hem. Gissa vem som ringer då? jooo älskling. Och pappa vänder inte ens.. så nu är jag jätte sur........... fast det har gått över lite..

Imorgon blir det en jobbig dag, så förbered er på dålig uppdatering och deppiga inlägg.. =(

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0