Beyoncé

har egentligen ingenting vettigt att säga, men jag har riktigt tråkigt, borde som vanligt plugga no, men jag orkar inte det heller.. så ska jag på dans kl 5. Så jag borde ju egentligen stänga av datorn och plugga lite.. blir nog matilda ikväll! så det blir väl inte så mycket gjort ikväll, och imon ska jag till romme alpin med skolan, på friluftsdag :) sen är det repning, så då hinner jag inte heller. Tisdag kanske jag hinner lite. och sen är det onsdag, (det vill säga, prov!) så jaa, jag överväger förslaget att börja plugga.. haha men det brukar gå ganska bra på just NO prov för mig haha!

gud va kul det ska bli imon i romme med alla mina älskade kompisar! :D och sen har ida kommit hem igen! så nu blir det nog lite mer gjort på repningen! :D hhaha


jag har inte så mycket att säga, så det är väl bäst att sluta då.. haha




sjuukt bra remix!


lika så den här! älskar båda två!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0