The vocie!

Var det någon som såg på "vakna med the voice" imorse? :) Kenza var med! :) hennes första framträdande i tv, om ni missa, kan ni kolla här.
Idag hade jag NO prov, helt oförbreredd och hade glömt nycklarna hemma, så jag hade ju inga grejer alls på hela dagen! haha sjukt lyckad! Menmen, det gick bra ändå! :) efter skolan åkte jag till Kupolen och prata lite med en frisör om råd när jag ska färga, och sen blev det fika med kompis! :)

Imorgon är det Svenska nationelltprov, skrivuppgift, och jag är sååå nervös kan jag säga! Enda genren som jag kan skriva någolunda är novell haha! Och imon blir det antagligen matilda hela kvällen sen! :) Sjukt kul, träffar ju inte henne så ofta, och när det blir, så är det väl bara någon timme!

Va hittas på under alla hjärtans dag? :)
Jag ska på läger till rättvik, haha så mysigt kommer jag ha! :p jaja, det blir nog bra det också!


Men nu orkar jag inte skriva mer! hah ska nog kolla film!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0