städa..

usch! jag hatar att städa! borde städa men jag orkar inte! när jag städar så städar jag antingen jätte slarvigt, eller väääldigt nogrant. Nu var det nogrant som gällde. Och då menar jag verkligen, rensa lådor och skåp som ingen kollar i! haha

idag jag har varit hos Michaela hela dagen! eller med henne rättare sagt, vi var väl hemma hos henne kanske en timme, sjöng singstar och sen tog vi bussen in till stan istället, sen vidare till kupolen. Blev donken, bigmac och plusmeny (hon hade en kupong :p) haha satt med hennes kompisar typ, janne, wille, alle och nå folk, sen kom älskling! Ner och göra kontoutdrag och sen kolla skor! vi hitta massa fint! var till Alexandras brud&bal och kollade på balklänningar och sånt, även om båda redan har! Men det är så himla roligt att kolla på alla fina klänningar!

ja, så nu sitter jag här vid datorn och borde gå och lägga mig.. haha för imorgon ska vi till sälen! samling tio i 6... jaja!


godnatt folk!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0