sjuk

hej igen alla, nu vare typ en vecka sen jag skrev sist. Alldeles för länge med andra ord..
i helgen var jag i rättvik på stiftsgården! :) kulkul! fast jag blev sjuk efter det :/
så nu sitter jag här och hostar och äter halstabletter! usch!

har inte träffat min älskling på flera dagar.. sist var väl i torsdags tror jag.. usch saknar han fruktansvärt mycket, han ligger dock också hemma och är sjuk :( matilda är också sjuk, men det är ganska bra, för då kan hon komma hit och titta på film med mig eller nåt :)

så nu har jag legat hela dagen framför MTV och lyssnat på musik och suttit vid datorn! Det är ganska skönt.. om det inte vore så att jag mått dåligt och varit frisk istället.. haha börjar bli lite enformigt och tråkigt.. menmen!

i lördags var det alla hjärtans dag! :) synd bara att man va i rättvik och inte hos älsklingen.. menmen fick ju vara med underbaraste vännerna! :) och det betyder sjukt mycket!

menmen, har inte så mycket mer att säga, ska fortsätta äta halstabletter och koka lite te tror jag!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0