LOV!

SPORTLOV!

alldeles för längesen jag bloggade..

så nu kommer ett inlägg igen! :) sitter hemma och har tråkigt eftersom ingen vill smsa med mig och ja.. haha
i alla fall min älskling sov hos mig till idag :) sen åkte vi in till stan på kvällen, dit kom Aila, Lisa och Mia :) till hemmakväll för att köpa godis! Sen tog vi bussen tillbaka till Aila och kollade på film. Det blev Björn Gustafsson filmen, Ja' ä inte bitter och sen kom The hot chick på tv! haha såå kul! Jonte, Hannes och Filip kom dit också när alla åkt hem! haha det va riktigt kul! åh va jag älskar björn gustafsson!


Imorgon kanske det blir pulkaåkning med massa folk. Om jag åker dit blir jag enda tjejen! haha hur roligt är inte det då? haha! får väl se hur det blir med den saken, jag har dock inte åkt pulka på hundra år!! jaja, haha sen på kvällen blir det lagträff med Dala Cheer Extreme! :) känns som om det kommer bli en bra dag imorgon!

menmen, dethär var bara ett litet stress inlägg, ska väl börja stänga av och så nu..

puss&kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0