färga!

Hej igen, nu vare ett tag sen då.. haha

gissa va jag gjort idag då? (utan att kolla på rubriken :p)
Ja, jag har färgat håret :D det blev rödbrunt! tanken va mellanbrun, men det blev det inte! haha


så blev det då :)

så idag har jag underhållit mig med att fixa håret, blev hårförlänging och färga! först en färg med lite rött pigment i (blev rött..) hah sen brun färg på det!
Sen hade borlänge musikskola sin årliga Melodifestival där ungdomar får skriva sina egna låtar och uppträda, så spelar orkestern (vi...) till. Jag har tröttnat ganska mycket på att spela, men själva melodifestivalen är så grymt kul!
Superduktig tjej som vann förresten!

Ida kommer till mig imon! :D så ska vi sjunga i kyrkan.. nervös, med tanke på att vi knappt kan låten!  :o

jag har väl itne så mycket mer att skriva..

Puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0