090222

hej igen!

kollade nyss på min statistik, som dessvärre inte har några siffror att skryta med.. haha men i alla fall, så såg jag att varje gång jag skrivit ett inlägg så är det genast flera stycken som kollat in, men när jag har haft mina pauser så är det knappt ingen som läser.. haha det betyder att ni kollar min blogg i alla fall! :) men kommentarer är det dåligt om! haha

i alla fall så ska jag strax åka ner till min kompis :D ska bli riktigt kul eftersom jag inte har träffat henne på ett tag. Funderar att åka till Kupolen imorgon och leta present till min storebror, som fyller 25 på lovet, haha finns tyvärr inget datum.. han är född den 29 februari, så jag vet inte om man ska räkna att han fyller år 28 februari eller 1 mars. Fast det borde ju bli 1 mars, så min bror fyller i alla fall år på söndag  :) så det blir middag och sådant på fredag hos min kompis (hon som jag ska till nu) eftersom vi delar bröder. Haha lite invecklat, men för att göra en lång historia kort så var hennes mamma och min pappa gifta när de adpoterade mina bröder och sen skildes de, så fick de oss.. haha orkar inte dra hela historien nu.. men i alla fall, vad köper man till en 25 åring?

på onsdag åker jag till sälen med de bästa! :D

menmen, nu lär jag väl åka..

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0