090217

usch va jag hatar att vara sjuk! speciellt att vara förkyld, riktigt hemskt!
igår gick jag ner till matilda och kolla på "the holiday", "king kong" och typ halva "hancock" :) åt godis och sjukade oss tillsammans! Vi lyckas jätte ofta att vara sjuka samtidigt! fast det är ganska bra för då har vi sällskap! haha, nu sitter jag i alla fall och kollar på MTV och skriver lite, hah precis som igår. Det hade kunnat vara mysigt, om jag inte hostat som en galning.
haha så jag "tröstäter" mig med lite geléhjärtan och halstabletter. Blev precis jätte hoppreps sugen, haha dom spelade "Yves Larock - rise up" på MTV nyss.. Får mig verkligen att sakna sommaren! Vill slippa den här kylan nu.


Yves Larock - Rise Up

Åh snart är det sportlov. Då ska jag till sälen en dag med alla underbara människor, sen ska jag umgås massa med min älskling, och så funderar jag på att åka upp till Bergsjö och hälsa på Liv. Har ju inte träffat henne på typ 5 år! Saknar henne sjukt mycket!

nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv och försöka få matilda att vakna! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0