worldwar3?

Har inte haft något alls att blogga om idag. Så jag har helt enkelt låtit bli.
Har precis kommit hem från min kompis Linda :) Har inte träffat henne på nästan 2 år, vi brukar alltid ses när jag är i den här delen av finland då hon bor 10 min härifrån. Vi lärde btw känna varandra på Emmas (min kusin) dop haha så vi har väl känt varandra i ca 9 år nu. Hehe tiden går fort har jag märkt. Kom på att hon också är Emma och Mikkos kusin ;)
Tredje världskriget bröt ut i bilen då jag snällt sa till mamma att jag var jätte sugen på en tungpiercing, hehe diskutionen därefter var inte lika snäll.. förstår inte grejen, hon är totalt emot pirecingar. Men jag menar, det är ju inte så att jag kommer gå: "åh mamma kolla min tunga..." osv. Och det kommer ju inte precis påverka henne, jo kanske första dagarna men WOW! Aja, fick EFTER usa.. kändes ju lagomt roligt.. aja får la se!
Nu fråga mamma om jag ville ha kvällsmat, men nej tack.
Imorgon drar vi!! Runt 12 eller nåt åker vi härifrån och kommer stanna i lite affärer och sånt. På tal om affärer och sånt, fick 20 euro (runt 200 kr) av moster idag i julklapp, sen skulle jag få mer pengar av morbror min! :) hehe vet dock inte hur mycket men han frågade i alla fall om pengar dög som julis! Hehe kanske det blir en parfym på vägen hem ;)
näe ingen bild blev det och nu slutar jag;)
pusssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0