Update from finland

Sitter i Finland nu, har precis ätit lite och innan det sov jag två timmar! :) Klockan är nu tre här och jag lånade min farbrors dator (a) hehe en mac, så jag är ju van i alla fall.
Båten igår var relativt lugn, inte mycket folk och efter en tapasmiddag så gick vi i princip och la oss. Köpte ett par bruna fodrade converse på båten också! Jag var i behov av ett par vinterskor, and now i have it! Bild kommer när jag är hemma eller när jag orkar ladda min bärbara.
Imorse åkte vi till min kusin Noora, hennes lägenhet var grymt fin och vi bestämde att jag skulle åka till henne på något lov. på tal om att hälsa på folk, jag måste ju träffa liv någongång INNAN 2010!!! Fast det kan bli svårt. Jaja tillbaka till ämnet, sedan körde vi henne till hennes mammas hus där hon skulle bo ett tag. Jag skulle ha stannat men eftersom hon har jobb ikväll då kändes det ganska tråkigt om jag skulle sova där. Fick ett armband med en rosett på (ILOVEROSETTER), och en ring med en "diamant" på, alltså själva smycket är format som en, bild på det får ni också när jag orkar ladda min bärbara dator. Noora har btw en likadan ring som mig, eller det kanske är jag som har en likadan som hon.
Nu är vi som sagt hemma hos pappas bror, det är snart efterätt och imorgon kommer min kusin, hennes man och deras lilla son! Gud va mysigt det skulle vara med en liten bebis(a) haha, fast jag väntar nog några år. haha och det måste jag ju i och för sig, eftersom jag har 2 och ett halvt år kvar på P-staven som får tas ut 2012. ;)
påtal om P-stav och barn, så saknar jag min babe galet mycket! Hade lite smskontakt med honom igår, men nu när jag är i finland så kan jag inte prata med honom eftersom det kostar så galet mycket! ♥ men ska träffa honom i mellandagarna så ska han få sin julklapp :D
näe, nu ska jag avsluta :D
måste bara säga att det är ca -20 grader här och att jag dör!
pussssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0