tv, :D

Hej!
skolan var som vanligt ganska seg, men efter skolan så kom mamma och pappa och hämtade mig för att åka till expert. De skulle köpa en TV :) meen så visade det sig att dom hade en till mig med (a) heheheh fett nice! försöker leta upp den, men det går inte allt för bra! SÅÅÅ!
de har inte hört av sig om telefonen som jag beställde till The phonehouse, hoppas dom gör det snart för jag vill ha den! :) det blev LG KP500 Rosa :)
såå, nu sitter jag i alla fall vid tv'n och kollar :) Ska nog snart kolla på ett avsnitt lost igen! ska försöka kolla klart säsong 4 så att jag är ikapp mina föräldrar sen!
Tänkte även visa en bild påtal om telefonen. Sebbe min kompis har en likadan fast svart, så jag lekte lite med den. Den har en pekpinne (som man dock inte behöver använda), och ett ritprogram, så jag satte mig och rita. Sen vart det något krångel så det gick inte att spara bilden. So i took a picture of it! Ni ska få se mina ritskills!
änt jag duktig? ;) jag till vänster och Johanna till höger! :D jag ska nog bli konstnär :D
näe, nu ska jag sluta nerda blogg.se ;) haha
pussssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0