the presents of the day

Nu är jag hemma från allt julfirande, tänkte göra ett inlägg nu på allt jag fått från släkt och Taras familj :) så tar jag familjens presenter imorgon! Eftersom jag får dom först då. Det blir dock ett lite shopping inlägg också då jag ska lägga in skorna och parfymen jag köpt.
I finland fick jag en skiva av farbror m. fru, showergel och deo från Adidas av andra farbror och fru, 200 kr av moster och 1000 kr av morbror. Armband och ring av kusin. Bild på Adidas-kitet och smyckena har ni ju redan sett, så det visar jag inte.
Istället tänkte jag visa mina skor som jag köpte på båten när vi var på väg till finland.
skorna, lite felvänd bild men so? :)
så ser dom ut inuti, asmys!
var bara tvungen, Johanna iprincip älskar ju tyrkisk peber, och vad passar då bättre än tuggummin med samma smak? ;) blev ett paket till mig med, sen var det 3 för 2. Så det blev den i mitten till tara också ;)
den väntade på rummet när man kom hem, från våra bekanta som vattna blommor och allt när vi va borta.
och så det slutliga från ikväll (dock inte parfymen som jag köpte på båten)
såå vad finns då på bilden?
  • Britney spears parfym, midnight fantasy
  • handduk
  • två par ASMYSIGA strumpor, hade först bara de gråa och samma färg fast ett par med hjärtan, och tara fick samma som mig fast de i rosa, men vi bytte så hon fick båda med hjärtan och jag båda med ränder.
  • en grå mössa
  • Mötley Crüe - The dirt (deras bok)
  • en duk med passande ljus
Det var då dagens presenter, får se vad som kommer imorgon! ;)
nu ska jag spela lite Happy Aquarium och vänta på att babe ska ringa :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0