The new stuff

Godmorgon!
vaknade för en liten stund sen, har duschat och ätit frukost. Om ca 20 min kommer Pauliina (min kusin) med hennes man och deras lille son. Vet inte om några andra kusiner också kommer? we'll see ;)
Ska visa er mina skor (tänker googla upp en bild, palla annat), en bild på armbandet och ringen :)
sliten,trött osminkad edda igår, ringen ;)
jag nu, med rosettarmbandet. Tror jag tog minst 10 bilder tills jag tröttnade så det blev denhär ;)
Nej synd, hittade ingen bild på mina skor, men tänk er ett par helt vanliga converse (av hög modell typ), bruna med fodring i. There you have it ;) hade jag haft paint hade jag försökt rita men tyvärr ;)
Ska nog börja avsluta eftersom de kommer snart, men vi hörs senare! Då är jag antagligen i Turenki.
pusssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0