STHLM

Hejsan, jag skrev ett inlägg igår kväll (eller snarare inatt) hemifrån Julia. Det stod i princip att vi skulle dra till Stockholm idag, men det fick ju inte ni någon info om eftersom internet dog. :)
Näe men Julia smsade och frågade om jag ville med på julmarknad med lite shopping efteråt, så det gick jag med på. Jag menar jag har inte träffat eller umgåtts med Julia sen höstlovet, och Stockholm lät ju bara bra! :)
så imorse åkte vi mot storstaden, och jag sov nästan hela vägen vilket var skönt. När vi väl var där gick vi till Skansen, tog bergbanan (tror jag?) upp och sedan vart det att kolla på alla möjliga sorters djur, och sedan även lite marknad. :) Tog lite bilder också, eller ja Julia gjorde ;)
geten med krullet ;) favoriten då!
geten ;)
en mink? ;) haha assöt i alla fall, kom fram till glaset och kollade på alla.
elk ;) haha eller som jag säger det; fork! haha
som en tjej så fin sa det; åååh guud vilken söt, ska nog sälja min häst och köpa en sånhär!!
men om jag tycker att dom är så söta vet jag inte.. haha
ljusslingor ;)
sen gick vi runt lite på stan, kollade blandannat på NK's julskyltning :) Köpte dock ingenting..
näe, nu ska jag bara ta det lugnt, sov hela hemvägen också heeh. Så nu ska jag bara kolla klart Bloglovin och sen blir det nog lost ;)
pusssn!♥

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Hello there :>

vad gör du idag? :) Ngt skoj kanske? :*

2009-12-14 @ 15:55:40
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0