skolan bjuder :*

Har precis kommit hem från New Moon. Skolan bjöd på mat och bio, supernice faktiskt! Blev grillhouse och en barnkebabtallrik (länst ord ever elle?) som inte var något mindre alls än Louises vanliga kebabtallrik.. aja, sen vart det bio. Filmen var bra, TILLOCHMED Issa tyckte att den va helt okej, och tillochmed Lite bra! FÖRSTÅR NI? hon som va så fördomsfull hehe..


haha bara jag som noterat jacobs näsa? haha det går inte att låta bli att kolla på den när man ser honom! heh

Jag ska faktiskt inte sitta här så länge till, för nu SKA jag kolla på LOST! :) heh, och imorgon blir det att shoppa julklappar, har mamma, pappa, kalle, jakob och emil kvar. Och jag vet inte vad jag ska köpa till någon av dom. jöbbigt! men det löser sig jämt!

nu ska jag gå, men jag kanske återkommer, annars hörs vi imorgon!

pussssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0