Sheep

In school!
Hade nationellt prov i matte del 2 idag, det gick väl helt okej! haha får hoppas på ett VG i matte A i alla fall :) sen hade vi Ibarb, och lunch. Till lunch fick vi kyckling och potatisgratäng! Men den tog typ slut hehe :)
Nu har jag matte, men jag är klar med alla inlämningsuppgifter, så jag pluggar ibarb, hehe eller ja! Jag borde väl, ska göra klart tekniken nu, sen har jag samhällskunskap där jag ska göra klart Debattartikeln, och sen naturkunskap, där jag också har en uppgift som ska va klar. Så lets work!
efter skolan skulle jag ha gått på kupolen med Cornelia, men stackarn ligger hemma sjuk.. :/ men det blir med Madde istället! ;) ska förbi Phone House och höra om telefonen :)
nu ska jag plugga :)
pusssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0