School sucks

Har precis kommit hem från skolan, eller ja..

Skolan sög mer än vanligt, blir ju bara jobbigare och jobbigare, nya inlämningsuppgifter, gamla inlämningsuppgifter, prov, ej uppnåt mål osv.. F*CK IT! Jag har sju skoldagar kvar och har minst 100 uppgifter kvar.. Tänker inte börja en ny termin med gamla uppgifter att ta tag i..

Just nu är jag SÅHÄÄÄÄR trött på skolan. Media hade ju passat mer än bra just nu! Menmen..

På torsdag är det hagafest, det är coctailtema med en touch av jul (eller va det va). Tänkte ha min "emo-klänning" eftersom det är det mest coctailiga jag har, så ja! och GINA är TVINGAD! Att följa med då..

Nu tänker jag skynda mig klart så att jag kan plugga klart lite uppgifter!

pussn!♥

Kommentarer
Postat av: Giina

hahaha;D du lyckades Edda :D jag ska med!! ;D

2009-12-08 @ 22:09:57
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0