rubrik

Godmorgon!

nu är jag hemma, sov hos Johanni inatt :) mysigt! blev lite epa (hööh) med adde och azzi, sen vart det till christer (johanna jobbade med honom när hon praoa), trevligt var det! haha sjuktkul! :)

Mina klackar är äntligen omklackade, så nu blir det edda i high heels igen! (y) det gillas starkt. Tänkte egentligen bara kolla in om babe va inne på datorn eftersom han vägrar att starta telefonen.. ah, han vela ju att jag skulle åka till honom idag, för det första så tror jag att mamma och pappa vill ha mig hemma lite, och för det andra så skulle det inte fungera med bussar, ska ju på introduktion till Donken imorgon kl 1. Och ska jag hinna till den så åker bussen runt 9 på morgonen. Känns inte så lockande. hade varit bättre om han kom hit liksom, men ja det blir svårt att meddela honom måste jag säga.. Men ah, hem till honom ringer jag inte igen (gjorde det igår), det var pinsamt, hehe.



Nu tänkte jag slå in julklappar, mamma gav mig två böcker och sa att om jag inte hade något till dom så kunde jag ge böckerna i julklapp. Haha vilken överraskning det blir då liksom! Fast jag har ju redan en julklapp till mamma :)

Näe men nu ska jag gå!
pussn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0