mycket jobb

Har precis kommit hem från jobbet, vart inte Mora igår eftersom jag skulle jobba idag så sov Emil här i stället :)
igår fick jag lära mig fritös (pommes) och lite kassa, det gick jätte bra och de tyckte att jag var lättlärd! hehe tack för det! :) och idag stod jag kassa hela dagen, mestadels själv men ibland backade någon upp mig och hämtade sakerna. Det blir jobb imorgon och på nyårsdagen också! Sen lite mer timmar i Januari med. Känns super, och jag trivs galet bra!
Nu sitter jag och fettar godis och tänkte kolla på lost, har lovat Kalle att skynda klart med Lost så att jag kan kolla på Heroes (som jag fick av honom) och sen låna ut den till honom.. haha lika bra att lyda, det slutar bäst då! haha men dock så har jag ju lite tid kvar eftersom han drar till Thailand typ 14 januari och stannar tre veckor!
Men nu ska jag mata fiskarna (i happy aquarium) och smsa baby (be han ringa eller något) sen blir det LOOOOST!
pussssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0