MY morning

godmorgon!
vaknade för ungefär en timme sen och fick panik, hade lovat att ringa Emma vid 10, och när jag vaknade var den ungefär kvart över 11. Så ringde jag henne, tänkte blogga samtidigt, men ni som känner henne borde veta att göra något annat samtidigt fungerar inte.. haha jag förstår om folk tycker att vi är sjuka när vi är med varandra, haha jag menar vem skrattar åt att jag bestämt att sju inte ska skrivas med siffror utan att det ska skrivas med bokstäver? (något sjukt jag kom på när jag skulle smsa ett nummer till någon på Emmas telefon). Ja men vi har ju roligt i alla fall, och det är väl huvudsaken? ;)
Om tre timmar kommer det folk, då ska jag i princip vara klar och ha städat rummet någolunda. Kommer inte hända. Får väl försöka röja det värsta, men jag borde duscha. Fast klockan tre är det bastu som gäller så får se om jag bastar innan dom kommer eller hur jag gör. Tänkte att medans dom bastar sen kan ju jag fixa mig! PERFECT! Vilken plan jag har!
Mina planer för lovet är, köpa mobil imorgon och (kanske) va med Emsigull. Måndag/Tisdag ska jag (kanske) leka med baby! Nån dag innan 29 ska jag träffa Matilda eftersom hon åker till Australien då.. Sen MÅSTE jag träffa Johanna, that's a måste! Enligt min "att-göra-2009" lista så finns bara en punkt kvar, TRÄFFA LIV!! Frågan är hur jag ska hinna det innan årsskiftet, måste nästan låtsas att det fortfarande är 2009 i början av Januari.. Jag menar det är ju närmare tillbaka till 2009 än va det är till resten av 2010? Right? Äh, det löser sig i alla fall!
Tänkte inte sitta här i evigheter till, måste ju som sagt fixa mig och äta frukost osv! :)
men ni får la ha det så bra! :)
blev ingen bild här heller...
pusssn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0