matteA är SLUT!

Nu är första gången idag som jag har tid att skriva, eller sitta vid den här datorn överhuvudtaget. Dagen började med nationelltprov i MatteA.. Det gick helt okej, minst G i alla fall! :) Det känns bra att vara av med det, hade även en extra sånglektion. Eller extra och extra hade den idag istället för på fredag :)

Nu har jag ätit mat, duschat och pluggat massa. Blandannat gamla uppgifter som skulle varit inne för evighetersen! :) nu har jag bara teknikuppgifterna och naturkunskap kvar! :) Tror jag!
Ska försöka hinna med en film innan pappa kommer hem, för då ska jag plugga mer.. heh btw, imorgon kommer det nog inte bli mycket uppdatering.. För efter skolan blir det direkt till Linnea och Gina! Ska fixa för hagafesten! :D hehe jag övertalade gina (a) <3
jaojao, nu är det bara 100000 inlägg kvar att kolla på bloglovin då, nej men i alla fall 50, så ska koncentrera mig på det!
pussn!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0