Love

Godmorgon!
vart ingen update, hade alldeles för roligt (a) nog om det ;)
det vart en ny telefon, men inte en samsung, utan den här skönheten!
helt amazing!
påtal om amazing, så ska jag nu starta en USA blogg, hade tänkt göra det senare, men såg att Josefin (gick i min förra klass) också ska med Explorius till Usa, och hon har redan nu gjort en blogg. Såå dags att göra en kanske? ;) vet inte hur aktiv den kommer vara nu i början då jag fortfarande har den här bloggen, utan där kommer det bara stå om det som händer under tiden, papper som ska fyllas i och skickas in, olika träffar och intervjuer, allt sådant! och såklart, hela mitt underbara år där! :D Det är lite coolt att jag vet två stycken som ska med Explorius i höst till USA, får hoppas att jag i alla fall hamnar på samma plan som någon av dom! :)
Så lets start a blogg ;) kommer såklart länka den!
pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0