kul med uppdatering ;)

visst är det härligt med ständig uppdatering från mitt håll? ;)
men i natt kom jag hem runt två, och då ville jag bara sova. Och idag har jag absolut inte haft tid!
Vi hade superroligt på haga festen, tänkte visa lite före bilder på oss alla! Imorse var det dock inte lika roligt, ville helst bara fortsätta sova.. Men ja, upp till skolan och till samhällskunskapsprovet. Skrev från 11.50-14.15 :P haha jaaa, jag hade en del att säga haha efter skolan åkte jag till Donken i falun och fick avslutningen på introduktionen och så! :) häärligt. Sen vart det humlans avslutning, min grupp vann 5-kampen IGEN (vann förra året också). Sen vart det en massa karaoke, hehe och nu ligger jag i min säng med en sovande baby! ;) ska väcka han strax :D
jag linnea och gina med deras klasskompisar :D
pusssn♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Skitskoj! :D det måste vi gör om :D

2009-12-12 @ 19:30:44
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0